• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Samla hos Norweigan

Hjälp

Ny medlem
Poäng: 2
Blev medlem
11 Februari 2014
Meddelanden
2
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
Hejsan.

Jag undrar om någon har fått ett samlingslån hos Bank Norweigan trots att ni har haft ett "vanligt" lån där? Kreditkort vet jag att man kan ha hos dem men ändå bli beviljad samlingslån då jag fick de i fredags, men min sambo har ett lån hos dem och när man ansöker om samlingslån så kommer de upp att man redan har ett lån hos dem. De är ju dock två olika sorter kan jag tycka? Iallafall, någon som vet?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Kimsan69

Viktig medlem
Poäng: 32
Blev medlem
30 Mars 2014
Meddelanden
67
Mottagna reaktioner
5
Poäng
32
Nu förstår inte jag vad du menar alls? Det är ju lån som lån... Man bara kallar lånet olika även då det är samma typ av lån.
Jag ansökte om ett lån hos Bank Norwegian i måndags, som jag kallade ett samlingslån enkom för att jag ville samla ihop ett antal lån och baka in dom i ett stort lån hos en och samma aktör!
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 10 087
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 827
Mottagna reaktioner
13 072
Poäng
10 087
Du kan ha ett lån hos dem, vill du göra ett samlingslån så får du ansöka om höjning av det befintliga lånet
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
måste bara fråga .. sökt samlingslån på 200 000 kr hos norwigan 2ggr.. avslag båda gångerna.. och ingen uc tagen alls någon av gångerna.. verkar konstigt.((
 

turnaround

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 777
Moderator
Blev medlem
10 Februari 2014
Meddelanden
2 322
Mottagna reaktioner
821
Poäng
777
Ring dem och kolla. De använder kanske något gammalt underlag?
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
skrivit till dom nu! se vad jag får för svar!.. måste ju vara något gammalt eftersom ingen uc tagits någon av ggr!
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Kommer du inte ihåg om du sökt och haft anmärkning och fått nej eller dålig UC för länge sen? Återkom när dom svarat för jag fick nej för ett och halvt år sen hade betalningsanmärkning då ska söka nu i Feb när min anmärkning gått bort kan vara bra att veta iså fall.

Stef
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
nej ingen anmärkning nu när jag sökt dom senaste 2 ggr! typ 8 uc föfrågningar har jag
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Men du hade anmärkningar när du sökte sist? Iså fall lär det ju vara detta dom gå efter och det är ju lite konstigt är ju nu och inte gammalt dom borde gå efter
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Hej!

Ville kolla om någon vet , jag sökte ett lån hos Banknorwigan 2013 April dum som jag va hade 3 anmärknigar då och skuldsaldo det sista 14 av 24 månaderna. Men nu I Feb gå min sista anmärkning bort och tänkte söka lån men kolla Norwigan på att man sökt för länge sen och fått nej? Tacksam om någon vet?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp